Sunday, August 15, 2010

IRKUTSK

Lõpuks ometi jõudsime siis kohale. Motoristid läksid kohaliku KTM esindusse et Andrese rattale esiamordi remont teha kuna see jookseb õli nagu kasemahl kevadel siis meie olime heameelega samal ajal nõus meile hotelli otsima. Samal ajal aga kui meie hotelli leidsime suutis Marion välja mõelda uue plaani nimelt, et me ei lähegi hotelli puhkama vaid sõidama edasi 60km BAIKALI äärde telkima.!?! Isegi Mait kes on tohhutu optimist tegi suured silmad selle peale. Otsustasime, et kes tahavad lähevad lääne kaldale telkima ja teised iluprotseduuridele hotelli. Nimelt ka allakirjutanu tahtis paar päeva puhata ja mängida, et järgmised nädalad vastu pidada. Kuna ilmad on siin juba jahedad, vihma kallab juba 3 päeva siis ilmselt telkimine ei saa väga fun olema, rääkimata motoristidest kes on nagunii märjad kui kassipojad koguaeg.
Õhtul siis kõigepealt üks 30 minutiline kuum dush, et saaks sambla ja puravikud seljaküljest lahti. Peale seda läksime õhtustama kohaliku Beerhousi kus toit maitsev ja vein enamvähem külm. Külastasime ka klubi/pubi Tshertak e. Pööningut kus mängis kohalik band väga hasti. Rahvast oli nagu murdu. Järgmisel hommikul ajasime end varakult juba voodist välja, et minna tiiburlaevaga Baikali äärde mis on umbes 60km linnast ja võtab aega 1h. Aga selgus et tiibur käib ainult 2 korda päevas – lahkub kell 09:00 hommikul ja naaseb 17:00 õhtul. Piletik maksab 1200 RUR ots. Sinna me loomilikult ei jõudnud. Sai otsustatud peale hommikusööki et tuleb veel 2-3 h pjuuti sleep ja siis lähme juba lõunale. Uni maitseb ikka voodis maru hää, valged linad, kuiv, kui tuleb vajadus asjale minna siis lähed kohe mõnuga sest tead, et ei pea putukate, roomajate või karudega rinda pistma. Nii väiksest asjast nii palju rõõmu.
Lõunaks leidsime ühe mõnusa Itaalia trahteri mis oli tõsiselt hea toit üle tüki aja.
Ilm oli keeranud tõsiselt vastikuks, kallas vihma ja 9 kraadi sooja, tuul lõõtsutas nii mis kole. Kuna pesemine on ikka nr.1 teema ja nägime teles Sauna Spa kompleksi reklaami Irkutskis siis võtsime takso ja läksime Spaasse. Väga edev koht 4 erinevat sauna kompleksi erinevate teemadega. Koht ise väga luks. Meie otsustasime Kreeka kasuks. Saunaruum postamentide, freskode, mullivanni, vastuvooluga bassein, venesaun, tv koos karaoke süsteemiga, inimesi võis sinna mahutada vast 20 kanti . Sellist kompleksi oleks eestisse ka hädasti vaja. Maksis 1800RUR/h
Saunatatud ja mullitatud tuli prikas jälle vaiksele tunnile enne õhtusööki mis küll tegelikkuses muutus infotunniks interneti avarustes kes Skype maailmas. Väikene reklaam tegijatele – istud oma telefoniga skypis ja räägid tundide kaupa tasuta ülemaailma – kas on midagi geniaalsemat veel võimalik olla vaffatele matkasellidele!Õhtusöögiks plaaniti minna sööma ööklubi/restorani Broadway (nimi ilmselt kuna asub Muusikali Teatri kompleksis). Klubi tehtud väga lihtsalt aga sellist peenikest ajades ehk siis klubi selline edevam. Süüa anti väga hästi, parim uhaa mis seni saanud ja ka loomaliha mingis kastmes mis oli ka väga hea. Kõrvale lasime mõned pudelid Chiantid. Kõhud punnis, tõmbas silmalaud allapoole loivasime ennast tagasi hotelli, et järgmised 8h nautida veelkord neid valgeid linu, pehmet voodit, tekki ja patja.